lørdag, desember 21, 2013

Patti Smith og Suzanne Vega

kommer til Fredrikstad til sommeren på Månefestivalen. Kanskje har det stått svære annonser om dette, eller kanskje du har nytte av denne opplysningen. Det kan visst bli utsolgt, så det lønner seg å vurdere saken nå.



Jeg har hatt permisjon og har svirret rundt i utlandet i fem uker, Reykjavik, New York og nå Las Palmas. Jeg kommuniserer mer på Instagram for tiden, på de små observasjonene, skulle ønske de som leser meg her også ville finne ut av det med Instagram, jeg savner den mer hyppige kommunikasjonen. Instagram har en letthet over seg som jeg liker. I morgen er det hjem til hverdag, alvoret og jobb. Det har vært godt med et langt friminutt.

2 Kommentarer:

Anonymous Hege sa ...

Velkommen til Fredrikstad til sommeren.

22 desember, 2013 23:08  
Blogger fr.martinsen sa ...

Takk. Jeg har faktisk ikke bestemt meg helt.

22 desember, 2013 23:46  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden