torsdag, februar 14, 2013

Live Instagram, Magnus Rønningen og meg

I natt mens jeg så på Instagram-strømmen min, oppdaget jeg at Magnus Rønningens var live. Jeg kunne se gjennom mobilkameraet hans mens han gjorde seg klar til å ta et av hestebildene sine. Kameraet virret og fikk med seg bein og pappkrus på hestestevnet han var på, men så kastet han en stein fremover, han arbeidet med siktlinjene i bildet han straks skulle ta. Han er nøye på Instagram.

Det var en drøm, men tenk så stilig hvis Live Instagram fantes? Som en liten blåtann hadde man et kamera festet bak øret. Når jeg sjekket Live-Instagrammen kom bare de som hadde slått seg på opp og jeg kunne se Advanced Style spise frokost i Stockholm, Terje Håkonsen kjøre brett, MissLaurendarling danse i Mardi-Gras-parade og Magnus Rønningen på hestestevne.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden