tirsdag, november 27, 2012

På Facebook just nu

Jeg får ofte piggene ut når noen på Twitter eller Underskog skriver at her er det interessant, men på Facebook og Instagram - der skryter folk bare om hva de har til middag. Hver er ansvarlig for sin egen strøm, pleier jeg å svare.

Dessuten er bruken av alle disse redskapene i stadig endring, som alt. Men det jeg vil tipse om akkurat nå er diskusjonene som går i Facebook-tråder denne uka, noen av dem er åpne for alle heldigvis.

Jeg liker å lese og grøsse av hva voksne velutdannede menn får seg til å skrive til hverandre, det er pute-tv av høy klasse. Men i dag var også lesingen interessant på ordentlig. Hvordan defineres nasjonalstaten f.eks.

For å ta det enkle poenget helt til slutt siden dette er min blogg og ingen avisartikkel: Les diskusjonene rundt angrepene på Thomas Hylland Eriksen av Asle Toje og Lily Bandehy.

Halvor Fosli, Jostein Gripsrud og Kjetil Rolness har åpne profiler

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden