mandag, juli 16, 2012

Patti Smith og meg

I natt drømte jeg at jeg spurte Patti Smith om hvorfor hun ikke spiller Piss Factory på konsertene sine. Det er min absolutte favoritt av henne og hun har ikke spilt den på noen av de konsertene jeg har hørt henne på, etterhvert har det blitt en del.

Jeg har hatt sjangsen til å stille meg opp i signeringskø og spørre henne, men jeg har ikke gjort det, det er noe ved situasjonen jeg ikke liker, men i natt.

Da traff jeg Patti Smith, hun sto litt unna meg og vi så på hverandre, hun var alvorlig, jeg gikk rett på sak, ikke noen utbroderinger: Hvorfor spiller du ikke Piss Factory mer?

Svaret var at den hang sammen med låten foran og bak og det gikk ikke. Dessuten hadde hun forlatt den perioden.

Da jeg våknet tenkte jeg at en veldig merkelig begrunnelse.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden