lørdag, januar 28, 2012

Har de kontroll egentlig?

Norges Idrettsforbund, når de gir meg andre folks passord?

Alle som er med i idrettslag får brukernavn og passord til sin egen side hos Norges Idrettsforbund der de kan:

• endre din personlige informasjon (eks. adresseendringer)
• se hvilke medlemskap og verv som er registrert på deg
• betale for dine lisenser og skrive ut lisenskort
• melde deg på og betale kurs
• melde deg på og betale arrangementer/konkurranser/stevner/løp
• registrere din familie og få oversikt over familiens idrettshverdag

Til meg, som ikke er med i Norges Idrettsforbund og ikke har gitt dem e-postadressen min heller, har "Norges Idrettsforbunds automatisk genererte e-post fra webtjenesten Min idrett som er levert av Norges Idrettsforbund" sendt meg brukernavn og passord til et menneske i Bergen.

De avslutter med denne strofen:

Norges idrettsforbund følger Datatilsynets og Forbrukerombudets krav til forvaltning av personlige opplysninger.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden