søndag, august 14, 2011

Jeg da!

Det er meg som er nevnt i Aftenpostens kommentar som Inger Anne Olsens favorittblogger. Det er hyggelig, hørte dette tilfeldig i dag. Ekstra fint er det at det er bloggposten min om holdningene våre til romfolk hun har tatt utgangspunkt i:

Så forteller hun hvordan hennes lokale kiwibutikk stengte av flaskepantautomaten for å «unngå den gjengen du vet som kommer og panter mye», og hun skriver om ubehaget ved at den butikkansatte som forteller dette, tar det som en selvfølge at fr.martinsen er innforstått med at slik må det være, at det er en selvfølge at «vi» ikke vil ha noe med «dem» å gjøre.

Selv om det skjedde etter 22. juli.


Men hvorfor lenker ikke Aftenposten rett inn i bloggposten min? Det ergrer meg, og det er ikke egeninteressen som snakker. Gjør det lett for leseren å klikke seg videre inn i det du skriver om, det er poenget.

Og mens jeg søkte etter meg selv på Aftenposten så fant jeg Anne Viken også, som siterte meg i fjor høst på Den helt uberørte naturen er en tvilsom affære som egner seg for de få fra Journalistenspalta Kraft er pent. Gledelig å bli lest, gledelig å bli sitert.

1 Kommentarer:

Blogger fr.martinsen sa ...

Mer om, meg da!

I dag har jeg møtt to ulike personer med noen timers mellomrom som det viste seg etterhvert litt tilfeldig leser bloggen min.

Det var fryktelig hyggelig.
Det har ikke skjedd meg før,
ikke med en person en gang.

15 august, 2011 21:19  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden