onsdag, juni 25, 2008

Godt forsøk

Jeg blir glad av å se medier prøve ja hva skal jeg si da,
nye formspråk? Nei. Utforske eksperimentere utvide?
Nei nei, ubrukbare ord alle sammen. Men hjelp meg og skjønn meg, vi må jo ikke gjøre alt på samme måte hele tiden, må vi det da?

Nei, vi må jo ikke det

I kveld ble jeg glad for å se en avisfotograf eksperimentere med bilder i en strøm med stemme-tekst på.

Jeg har tidligere bare sett eksempler på det i tid-og-pengekrevende-prosjekter som vakre og rystende Reuters Bearing Witness fra Irak-krigen, verdt å se på. Det er et adskillig større prosjekt, men hver bildeserie kan likne likevel.

Det er en lettelse å se at noen også vil prøve mer
hverdagslige prosjekter.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden