torsdag, mars 02, 2006

Se hva som skjedde

Jeg gikk hjemover i ettermiddag og kom forbi noen av snowboardguttene fra Arctic Challenge, for en uventet glede!

De skulle egentlig drive med kvalifisering i Midstubakken, men fordi det var for mye løssnø til å være i quarterpipen lagde de
en kosekonkurranse:

Små grupper av snowboardgutter drar rundt i Oslo for å leke med brettet og ta det fineste bildet.

Noen dro til en hoppbakke på Grorud, disse gikk altså jeg forbi ved Akerselva, og de andre er rundtomkring, de skulle være i byen utover i kveld så du kan fortsatt se dem kanskje.

Jeg ble hvertfall glad og løp for å låne kamera, og flaks hadde jeg for dette var siste kjøringen, og med ukjent kamera klarte jeg likevel å knipse ham i det rette øyeblikket.

Han kjørte helt fra toppen av bakken du ser i bagrunnen og skrensa over elva før han hoppet opp på andre sida av elvebredden,
det var tøfft.

Jeg blir så glad av å se sånt, er ikke sikker på hvorfor men.
Det gir i alle fall en ekstra dose adrenalin når det skjer tilfeldig.

Deltakerlisten til Arctic Challenge

Det morsomste skjer på lørdag, for oss andre

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Det var et skikkelig godbilde :)

03 mars, 2006 00:20  
Anonymous Anonym sa ...

Flott bilde!

04 mars, 2006 18:10  
Anonymous Anonym sa ...

Flott bilde!

04 mars, 2006 18:11  
Blogger saccarina sa ...

Flott bilde! :-)

Kan du ta kontakt med meg? Mailadresse og opplagt grunn ligger på siden min.

05 mars, 2006 04:04  
Blogger fr.martinsen sa ...

ja.
hehe.
har gjort det nå.

05 mars, 2006 08:23  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden