tirsdag, mars 28, 2006

Bukowski med Waits

I dag slippes dvd-en til
Born Into This. Dette er en dokumentarfilm om forfatteren Charles Bukowski, der blant andre Tom Waits leser dikt.

Odds are that you probably missed "Bukowski: Born Into This" when it briefly played in arthouse theaters two years ago.

You might not even know that this independently-made documentary exists. That's the beauty of DVD: It gives a home to worthy little movies that might otherwise end up homeless.

Det skriver Washington Post i natt.



Rickie Lee Jones med Waits

Annen kultur jeg har anbefalt

3 Kommentarer:

Blogger fr.martinsen sa ...

Nå ble selvsagt kommentarene deres borte, det var ikke meningen.

Meningen var å få det fine Bukowski-bildet over den lange, bildetomme kjerringteksten.

28 mars, 2006 20:58  
Blogger saccarina sa ...

Vel, jeg kan si en gang til at informasjonen var høyst velkommen. Hvis vi ser bort fra årsabonnementet på Cupido jeg ga til venninnen min da hun ble ulykkelig singel, blir denne filmen den beste bursdagsgaven hun noen gang har fått fra meg.

Og bildene er like flotte!

29 mars, 2006 21:04  
Blogger fr.martinsen sa ...

Så bra!
Ja!

30 mars, 2006 01:59  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden